Lehdistötiedote: Hämeen piraatit rekisteröity

Kesäkuussa perustettu Piraattipuolueen Hämeen piiriyhdistys on merkitty yhdistysrekisteriin rekisteröidyksi yhdistykseksi 12.10.2010. Hämeen piraatit ovat perustamisesta lähtien järjestäneet aktiivisesti tapaamisia muun muassa Lahdessa ja Riihimäellä ja olleet mukana paikallisissa tapahtumissa.

– Toiminta on lähtenyt hyvin käyntiin, mutta aktiivisia käsipareja mahtuu aina lisää mukaan. Yhdistyksessämme kuitenkin tapahtuu koko ajan kaikenlaista leffailloista toritapahtumiin. Myös kokeneemmat konkarit toivotetaan avosylin tervetulleiksi, muistuttaa Hämeen Piraattien puheenjohtaja Juho Rutila.

Hämeen piraatit ottavat ehdokasilmoittautuisia vastaan vielä lokakuun ajan, jonka jälkeen asetetaan ensimmäiset ehdokkaat eduskuntavaaleihin Hämeen alueelle.

Piraattipuolue on osallistumassa eduskuntavaaleihin ainakin yhdeksästä vaalipiiristä. Tärkeinä vaaliteemoina ovat tekijänoikeudet, demokratian turvaaminen, avoimuuden tuominen politiikkaan ja järkevän tietoyhteiskunnan rakentaminen.

Ehdokkaita Hämeen vaalipiirissä on tähän mennessä ilmoittautunut kuusi, vaalipiirissä voidaan asettaa yhteensä 14 ehdokasta. Hämeen piraattien ehdokkaat tulevat jakautumaan laajalti vaalipiiriin kattaen jo nyt Lahden seudun, Riihimäen ja Hämeenlinnan.

Kategoria(t): Uncategorized. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaus kohteessa Lehdistötiedote: Hämeen piraatit rekisteröity

1. Päivitysilmoitus: Tweets that mention Lehdistötiedote: Hämeen piraatit rekisteröity | Hämeen piraatit -- Topsy.com